Balony z nadrukiem przykładem reklamy pneumatycznej

Balony z nadrukiem
Balony z nadrukiem

Pod nazwą reklama pneumatyczna kryją się wszelkie przenośne, wypełnione powietrzem nośniki reklamy. Są one zwykle bardzo łatwe w transporcie i późniejszym montażu. Taki rodzaj reklamy idealnie sprawdza się na wszelkich imprezach plenerowych gdzie przez krótki okres czasu chcemy zaprezentować naszą firmę, a po zakończeniu wydarzenia w bardzo szybki sposób uprzątnąć wyznaczone dla nas miejsce. Balony z nadrukiem to jeden z najczęściej wykorzystywanych pomysłów na reklamę pneumatyczną. W ostatnich latach stała się ona prawdziwym hitem. Jest wykorzystywana na tyle często, że większość z nas nie wyobraża sobie masowych imprez takich jak koncerty, festyny, targi czy różne festiwale muzyczne, bez znajdujących się w tle różnokształtnych dmuchanych tworów.

Na powierzchni takiej formy możemy zamieścić bardzo wyraźną i widoczną reklamę, czy to w postaci samego logo danej firmy, czy też dowolnych informacji czy haseł reklamowych, najważniejsze, by reklama od razu kojarzyła się z firmą, która zdecydowała się na jej umieszczenie. Balony z nadrukiem dzięki swojej stosunkowo niskiej cenie i kulistemu kształtowi, która umożliwia powtórzenie reklamy w ten sposób by była widoczna z każdej strony, są w tej dziedzinie najbardziej popularne. Oprócz nich możemy spotkać atrapy różnych produktów, czy to wypełnione powietrzem maskotki, logo firmowe, czy sztandarowy produkt, który zawsze kojarzony jest z daną marką.

Bardzo ciekawym pomysłem są też dmuchane ekrany, które pełnią rolę banneru reklamowego. Jest to bardzo uniwersalny nośnik reklamy bowiem możemy dowolnie zmieniać powłokę na której wydrukowana została nasza reklama. W trakcie imprez sportowych bardzo często spotykamy dmuchane bramy wykorzystywane jako tło reklamy wszystkich sponsorów, a także dodatkowo pełniące funkcję startu lub mety wyścigów.

Balony z nadrukiem spotykane są również w formie latającego sterowca, który jest zdalnie sterowanym nośnikiem reklamy. Jego długość sięga około dziesięciu metrów, co sprawia, że szybująca nad naszymi głowami reklama nie dość że jest bardzo widowiskowa, to dzięki dużej powierzchni bez problemu zapoznamy się z treściami zamieszczonymi na niej. Jak więc widać mamy do dyspozycji wiele dmuchanych tworów, które mogą godnie reprezentować naszą firmę.